Deletedmom_5 Covidken küçük oğluma mecbur mama takviyesi yapmıştım 10 gün.O zaman hip combiotic almıştık iyi gelmişti gaz sorunu olmamıştı (2,5 aylıktı).Arkadaşım açmadığı bebelac nutriconforu vermişti o gaz yapmıştı çok ağlamıştı. Başka marka denemedim zaten kısa süre kullandık sonra azaltarak bıraktırdı doktor.
Komşum da bebeğine de smanın iyi geldiğini söylüyordu.Onun bebeği sadece mama alıyor,o zamanlar 7-8 aylıktı.
En küçük kutuları oluyor 300-350 gramlık.Zaten 2-3 günde biter heralde.Onlardan alıp deneyin, hangisi iyi gelirse büyüğünü alırsınız sonra.