Sdtcnts Kızlar bebişler kaç gram ve boyu kaçtı? Benim 22.haftam bana 500 gr dedi ve kilosu az geride dedi 🥺
Nessliihhaann Sdtcnts 21+3üm. Hafta başında gitmiştim. Kilosu 436 gramdı herşeyi normal dedi boyu 23 cm Doktor sağlıklı ilerliyor bebiş demişti
Sdtcnts Nessliihhaann hım yani ortalama ikimizin aynı şeye denk geliyor bana niye öyle dedi ki aklıma takıldı
Melekss44 Sdtcnts canım benimki 23 hafta 566 gram 28 cm ve doktor haftasına göre çok iyi dedi ve bulunduğum şehrin en iyi doktorlarından biridir doktorumuz. Bence gayet iyi bebeğin maşallahhh.
Nessliihhaann Sdtcnts bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum sizinki minyon bebiş olabilir🤍 sağlıklı olsun da gerisi önemli değil zaten bebekler son aylarda kilo alıyor kafana takma☺️
Seyda1453 Ben şu an 23 haftalığım, 21 haftalıkken gitmiştim kontrole 404 Gr ve gayet iyi demişti hatta ayrıntılı ultrasondaydik. Hiç kafana takma çok şükür iyi bebeğin :)
minikkelebegimmmm Sdtcnts Canım bizde 21+4 de gitmiştik en son 25 cm boy 450 gramdı doktor gayet iyi demişti
Sdtcnts minikkelebegimmmm evet bence de iyi netten baktım da o civarda olmalılar ama doktor böyle deyince anlamadım
ogretmen_anneee Sdtcnts 22 hafta da 480 gram bebeğim haftasıyla uyumlu . Sizin doktor niye öyle dedi acaba