Kızlar merhaba 21+5 gebeyim cumartesi gününden beri çeşitli şikayetler yaşıyordum test verdim pozitif çıktım çok şükür ciğerlerimde bir şey yok fakat vücut ağrım çok oluyor. Gebeyken covid geçirenler evde neler kullandıklarını yazabilir mi malum ilaç kullanımı yasak