Merve_Trhn merhaba🤗 doktorunu vajinal muayene de yaptı mı kanama sonrası ? Benimde kanamam oluyodu , bı kaç kere gittim doktora, ultrasonda baktığında her şey yolunda dinlen vs diyodu. Sonra gecmeyince alttan kamerayla baktı, polip varmış rahim ağzında, ondan olmuş. Onu aldı ufak bı operasyonla. Benzer bı şey olabilir belki diye paylaşmak istedim 🙋🏻♀️