Tulaytemurxx akşam 7den sonra bişey yemiyorum midem kötü olmasın diye. Valla 3 yastıkla yatıyorum, o gün biraz yürüyüş yaptıysam hemen dalıyorum. Bir de yatmadan abdest alır gibi elimi yüzümü ayaklarımk yıkıyorum o biraz rahatlatıyor, serin de olsa bana iyi geliyor.