Merhaba kızlar bugün 36.haftadayiz 2gundur hareketleri daha az ve cansız gibi..büyüyorda yerimi daraldi acaba? yada 2hafta önce kontrolde doktorun yan duruyo demisti pozisyon mu degistirdi acaba bilemedim???bu haftada sizin bebişlerin hareketleri nasil?