Merhaba tatlı annişler biz bugün itibari ile 39+0 olduk rahim ağrım dışında ağrılarım yok dün. Kontrole gittim doktorum bana bir hafta bekleyelim perşembe sabah gel artık açılman olsada olmasada doğumu başlatcam dedi 40 tan gün aldıktan sonra beklemeyeyim yani ben risk almam dedi bebek baş çevresi çok büyük değil normal görünüyor herşey şuan dedi gelirsin açılman yok ise 4cm kadar suni veririz 4 cm den sonra ise epidural yaparız dedi aranızda böyle bir deneyim yaşayan varmı ama 4 cm kadar acı çekeceksin yani dedi korkuyorum resmen çokmu çekecem ben açılmam olmasa tüm bunlara değermi yoksa uğraşmadan sezeryanamı girsem acaba