Zynpo Sizce güzel mi ? Çekimde giyilir mi ? İlk doğumum yaZdaydı dantelli takımlardan kullandım şimdiki doğumum ekime denk geliyor mavi takım istemiyorum beyaz krem olsa diğer takımımda öyleydi. Dantelli falan takımlardansa bunu alsam sabahlığı polar ekimde daha iyi olur gibi düşündüm ama çekimde giyilir mi sizce ? https://imgyukle.com/i/Gf8NH https://imgyukle.com/i/GflqA https://imgyukle.com/i/Gft71
Canankmrc Zynpo biraz kaba durur cekmlerde canım ama sıcak tutar güzelmiş aralıkta benim dogumumda dogum sonrası cok üşüyorum banada fikir oldu alabilirim bu tarz 🙂
Clkzyy Bence kullanisli ve guzele benziyorlar gunluk kullanimdada sonrasinda cok rahat olur fakat cekimlerde basit gorunebilir cekim icin uygun olmayabilir ama cekim dizinda cok rahat kullanisli gozukuyor kendim icinde dusunebilirim hatta markasi ne 😂
b_e_b_e Ekimde havalar çok soguk olmuyorki. Hastanede zaten sıcak olur. Çrkim için basit duruyor bence🤔
candanx ben de çok beğenemedim 🙈🙊 birde bence gecelik daha kullanışlı oluyor gerçi ben sezeryan yapacağım 🤷♀️ ben yine gittim dantelli aldım 😀 ekimde bence de çok soğuk olmaz hastaneler belli sıcaklıkta zaten sabahlıkta var ben şunu aldım bence çekim için de uygun ben yaptırmayacağım ama https://ty.gl/sadri4mr
Emsare Ben şu an böyle Polarlı bir şey giysem pattiz gibi görünürüm 😅 siz bu resimdekiler gibi zayıfsanız olabilir bence
Gzmm14 Zynpo Canım benimde ekime geliyor doğumum. Madre bebekten bu takımı aldım. Çok ama çok memnun kaldım. https://www.hizliresim.com/o4foedb
Zynpo Gzmm14 2 sene önce doğum yptım buna çok benzer var elimde sadece çekimde giymiştim o zamanda aynen duruyor. Farklı olsun gep aynı dantelli olmasın istedim ams bulamıyorum başka da :(