Kızlar merhaba 2 aydır bebiş denemeleri vardı ama olmadı. Günümü tutturamadım sanırım bu ay ovulasyon testi aldim adetim bittikten sonra denemeye başladım ve bugün yumurtlama günüm hayırlısiyla inşallah bu ay güzel haberler alirim ( yumurtlama günü hamile kalma oranı yüksek mi sizce ? )