ZeynoBati Suhedaesk ÖZeldi CAnım ama tam kesin demedi sonrada genelde ilk dediğim çıkar dedi doktorum
mukaddes3110 Suhedaesk ben antalyada yasiyorum sansima bu sene sadece kadin doguma bakan hastane acildi ve gercekten cok memnunum makineleri cogu ozel hastaneden daha iyi yapim . Bende o hhastaneyitercih ettim devlete bagli egitim arastirma hastanesi
Annesed Haftada %80 kız demişti bugün %90 erkek dedi 20 haftalığız 16dan sonra değişiyorsa bence de daha erken Haftalarda tahmin ettirmeyin
mukaddes3110 Annesed benim doktorum eger kiz diye gorseydim söylemezdim demisti cunku erken tahmin eedilen kiz bebek cinsiyetlerinde yanilma olabiliyormus ama erkek bebek cinsiyetlerinde testestoranlari olustugu icin yanilma cok daha az
Annesed mukaddes3110 devlet hastanesine gidiyorum 16haftalıkken normal öğrenme zamanı yanı 4aylık oluyo o yüzden söyledi şimdi 20yiz bu söylediğine daha çok güvendim hayırlısı testesteron derken hormon testi falan mı yaptırdınız ?🤔
Annesed ZeynoBati evet 16da artık oluşmuş oluyo ama kordonda vardı ya görememişti demek ki diye düşündük
Annesed ZeynoBati tecrübeli bi doktor yani kordonu pipi sanıyorlar ya genelde bacak arasında görünce bizim ki sanmadı bacağının arasına almış kordonunu tam göremiyorum ama %80kız demişti
ZeynoBati MerveAkta Hayırlı olur inş bende 12 haftadayım bugün kız dedi sanırım çıkıntı olmayınca direk kız diyorlar