Kızlar selam,
Sat:25 Temmuz
Yumurtlama: 07 Ağustos
Bat:25 Ağustos
07 Ağustos yumurtlamam oldu kendim anlayabiliyorum kasık ağrımdan ve akıntımdan ama p.c uygulamada 11 Ağustos gösteriyordu.. Benim ilk denemem ve ne olur olmaz kaçırmamak için son adet tarihimin bitişinden itibaren gün aşırı ilişkim oldu. Yumurtlama günümden 2 gün sonra bel ağrılarım, kasık ağrılarım yoğun akıntım oldu.ve bugüne kadar hala devam etmekte.. Ve gün gün belirtilerim şu şekildeydi;
•07 Ağustos : Sağ kasığıma ağrı saplandı ve yoğun akıntı geldi. O anda yumurtladığımı anladım. O günü değerlendirdim.
•08 Ağustos: Kol altımdan sol göğsüme kadar bir ağrı girdi.
•09 Ağustos: Bel ağrısı olmaya başladı tüm gün. Şişkinliğim oldu fazlasıyla ve midemde gaz oluşmaya başladı. Akıntılar şeffafımsı yumurta akı kıvamında devam ediyor.
• 11 Ağustos: Bel ağrım hala devam ediyor. Karnımın alt kısmında kramplar oldu. Sol kasık batması yaşadım. Akşamları erkenden uyumaya başladım. Geceleri ateş basıyordu.
12 Ağustos: Bacağımda çekilme oldu, gece burnum tıkandı.
13 Ağustos: Hiç hapşırmayan ben o gün ard arda hapşırdığımı farkettim. Tüm gün baş ağrısı, kasık ağrısı, ateş basması ile geçti. Midemde ekşimeler oluyordu.
14 Ağustos: Gece anlık şiddettli mide bulantısı oldu ve uykudan uyandırdı ama kusma olmadı.
15 Ağustos: Rahmimde sancılanma oldu ve bir iki damla peçeteye pembemsi kan geli. Yerleşme kanaması olduğunu anladım ve artık gerçekten hamileyim dedim.(Yerleşme kanaması yaşamayanda var) Kirpiklerimde karışmalar da mevcuttu bu arada.Göğüslerimde hassaslaşmalar ve koyuluk mevcuttu.
16 Ağustos günü yani adetime 9 gün kala belki belli olur diye idrarda test yaptım erken test ve kaset olarak negatifti, adetime 8 gün kala yumurtlamamın 11.günü kanda belli olur diye beta hcg baktırdım 0.9 çıktı. 15 Ağustos yerleşme kanaması olarak düşündüğüm durumdan sonra akıntım su gibi olmaya ve çok fazla ıslanmaya başladım. Adet sancısı gibi kramplar başladı. Ateşimi 15 Ağustostan sonra kontrol etmeye başladım hep 36.9-37.3 arası seyrediyordu.
ve sabırsızlandığım için her gün test yapmaya başladım 9 gün kala kaset test negatif, 8 gün kala beta hcg 0.9, 7 gün kala silik çizgi, 6 gün kala biraz daha net silik çizgi ve 5 gün kala beta hcg 11.06🤩
Sizlerede örnek olsun diye uzun uzun yazdım.Şuan 4 gün var ve adet sancısı gibi kramplar yaşıyorum. Akıntım devam ediyor. Göğüs uçlarım belirginleşti. Çok post okudum ve aynı tarihlerde denk geldiğimiz kişiler var belki birinize umut olurum🤩