Iremm_22 Çarşamba akşamı covid aşısı oldum persembe hamile olduğumu öğrendim çok korkuyorum bir şey olur mu
Eylul966 Iremm_22 birşey olmaz bende de öyle oldu 24+5′im şuan inşallah bundan sonrada hiçbir şey olmaz 🙏sağlıkla gelsin bebeğiniz
Busrabaksii Iremm_22 Benimde aynı oldu Perşembe asi oldum cuma hamile olduğumu öğrendim doktorum bir problem olmayacağını söyledi 😊