gencanne15 Sehla96 Öyle demeyin💕hayırlısı böyleymiş demek ki ikinizin sağlığı yerinde olsunda sezaryen doğum ya da normal doğum hiç fark etmez hayırlısı hangisiyse o olsun yeter ki siz iyi olun 🥰❤
Buyuyoruzannecim1 Deletedmom93428 öyle olsa sanirim cok sevinirim korkuyorum ya kilo almadiysa diye ama karnim cok buyudu vee catir catir catladim