Larraa Arkadaşlar ben yarın başlıyorum. Aslında femara diyorum ama benim ilacımın ismi Letrozol Ratioparhm yaşadığım ülkede Femara satışı yok. doktor bana bunu 3 ay önce yazdı ama internetten baktığımda meme kanseri ilacı olduğunu okudum ve kullanmadım. Zaten o süreçte hiç doktorada gitmedim. Daha sonra tesadüfen femaranın da aynı şekilde meme kanseri ilacı olduğunu öğrendim ve doktora sorunca femarayla bu ilacın aynı gruba ve aynı etkilere sahip olduğunu söyledi. Bu yüzden kullanmaya karar verdim. Yarın (adetin 5. Günü) başlıyorum. Sabah-akşam birer adet olmak üzere 5 gün boyunca kullanacağım. Bu arada çok anlamlandıramazsam da yine sürekli duyduğum tavsiye edilen Yakı bandı kullanacağım. Sizler ne durumdasınız ilacı kullanmaya başladınız mı?
Zzozan Larraa bende kullandım ve çok şükür 29 haftalık hamileyim darısı size ve isteyen herkese olsun inşallah 🤲🏻🤲🏻
Nurciv Larraa yani bandini ilk kez duydum. Nasil bisey acaba. Birde seninle birlikte basliyoruz hemen hemen tedaviye. Ben bugün merional igne kullanmaya basladim clomen basarisiz olunca Hayirli sonuclarimiz olsun insallah 🤲🏻@
Larraa Yumurtaların gelişmesini sağlıyor, gebeliğe yardımcı oluyor yani. Aslında bende ve eşimde bir sorun yok ama yinede doktor denemek istemişti ben de kullanmaya karar verdim belki vesile olur inşallah 🙏🏻💕
Momydemet Larraa tuzlu su deneyin🙂 Instagram’da Esra ezmeci var onu takip edin. Orda çok kişiyi gördüm tuzlu sudan sonra hamile kaldım diyenleri
Larraa derya45 Doktor bu şekilde önerdi sanırım. Kişiye göre kullanım şekli öneriyorlar demek. Peki kaç gün kullanacaksınız?
Boncuk34 Larraa bana da doktorum bugün verdi ilacı femara yarın başlayacağım inşallah bana günde bir kullan dedi adetini 3.günü başlıyorum 5 gün kullanıp 2 gün sonra kontrole gideceğim sonra doktorum uygun görüldüğü günde çatlatma iğnesi yapacak ((bu ilaçtan öncesinde de ben 3 kutu klomen kullandım hiç işe yaramadı )
Larraa Boncuk34 Ben çok okudum klomenin faydasını görmeyip sonrasında femara ile gebe kalanları. İnşallah bize de yararı olacak 🙏🏻🥰
Dlkglkm Larraa onlardan biride benim😬klomen kullandım uzun süre olmadı.sonra Dr unu değiştirdim ilk gittiğimde tahlillerime göre femara verdi .kısa bı sure sanırım 5 gün kullandım.sonra çatlatma iğnesi oldum.gebe kaldım çok şükür 🤲
Larraa mavi0811 Ay inşallah gerçekten son çabalamam olacak bu sonra uzun bir süre akışına bırakmayı düşünüyorum inşallah faydasını görürüz 🥰🙏🏻 5 gün mü kullandın sen de?
mavi0811 Larraa yok kuzum 2. Gunu kullandım benim mecburiyetim vardi erken gelismesi lazim.esim askeri personel gidicek 8 gun sonra onun gittigi gun adetimin 13. Gunu oluyo insallah yakalariz
Larraa mavi0811 İnşallah canım. Ama 2. Gün başladıysan 13. Güne kadar mutlaka görürsün yumurtlamayı bence inşallah sonucu güzel olur 😍🙏🏻
derya45 Larraa ben 20 sünde başladım 27 sinde kontrole çağırdı eğer yumurtan istediğim düzeyde olmazsa ki muhtemelen olmayacak dedi bir kaç günde iğne kullanacaksın dedi.Çok heyecanlıyım ben de.
Larraa Dlkglkm Ya ne güzel şeyler söylüyorsunuz ağzınızdan bal damlıyor 😍😍 Bize de inşallah nasip olur 🙏🏻 Size de sağ salim kucağınıza almak nasip olur inşallah 💕🙏🏻
Dlkglkm Larraa amin canım.insallah.❤️🤲umutsuzluğa kapılmayın ben çok uğraştım.polikistik över hastasıyım ayrıca.Allahin izniyle olur elbet