Iremm_22 Kızlar adet olmama 1 hafta var gebelik testi yaptım idrarda cift cıktı silik bir sekilde kanda da beta34,71 çıktı kese oluşmuşmudır cok endiseleyim sizde kadın doğuma ne zaman gitmeliyim
Cnndygu Iremm_22 Merhaba bende adetime 7 gün kala öğrendim. Fakat beta 235 di. Bekleyemeden doktora gitmiştim kese göründü. 1 hafta sonra da kalp atışı. Sizin şuan tahmini çok yeni. Bekleyebilirseniz 1 hafta bekleyin öyle gidin. Daha garanti olur
irem Iremm_22 Kese için henüz çok erken 2 gün sonra tekrar kan verin bta değerinin iki kat artıp atmadığına bakın. Şimdiden giderseniz de keseyi görmeyince kendinizi korkutacaksınız. Ben 5+2de keseyi gördüm
Esolinn Iremm_22 Hayırlı olsun canımm hiç stres yapma henüz erken bi süre daha bekle ben de o haftalarda öğrendim zaman başta geçmek bilmiyor ama şimdi 24+6 yız 🥰
Eymeninannesiiiii 1 hafta falan bekle bende tesadüfen öğrendim adet olmama 3 gün vardı değerim 250 çıkmıştı şuan 1000 hala kese yok erken daha
eliffsefaaaa Merhaba bende gebeligimi adetimden 7 gun once ogrenmistim beta hcg 25.06 cikmisti. 6+4 te kalp atisini duymustum suan 31 haftaligim 🥰
Iremm_22 eliffsefaaaa ahh ne güzel masallah allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin darısı benim basıma insallah bende bebeğime sağlıkla kavusurum içime su serptiniz tesekkür ederim
eliffsefaaaa Iremm_22 cok tesekkur ederim kendinizi strese sokmayın her gecen gun degeriniz artacak insallah allah saglikla kucaginiza versin bebeginizi insallah 🙏🏼🙏🏼
Limonsekeri Iremm_22 canım daha çok erken hemen gidip canını sıkma benim hcg 2080 çıktı son adete göre 5. Haftadayız ona rağmen kese gözükmedi 2-3 güne kan var hcg yükselişini takip et sağlık ocağına gidip kaydını yaptır inşallah tez zamanda kesemizi görürüz 🤲🏻😊 iki günde hcg iki katına çıkmalı
Asdfjsjdkks Iremm_22 canım bende bu gebelikte aynı öyle öğrendim 1 hafta kala çizgi çıkmıştı kanda 38 çıkmıştı. Ben 7-8 haftalıkken gittim bekledim özellikle kalbinide duymak için. Sende bekle bence sonra kafan bulanır