Hkk0809 birkaç haftaya gerek yok bende 38. Haftamda girmek üzereyim ama doktorlar 40 hafta normal olarak görürken bir hafta önce doğmasını falan beklemek bana anlamsız geliyor
40 haftayı geçerse o zaman denilir evet niyeti yok gelmiyor vs diye ama çok saçma yani planlanan sürenin altında bebeği beklemek.herkes heyecanlı orasını sorgulanıyorum.. fakat daha günü gelmeden gelmek bilmiyor demek ilginç😊