Tam 34 haftalık olduk tabi ben bu süreçte 32 kilo aldım şeker ve tansiyon sorunlarım olmuştu bişey çıkmadı ama bebeğimin sıvısı fazla ve önden gidiyormuş bugün 3 kilo olduğunu öğrendik doktor tekrar tahlil istedi şekerden falan şüphe ediyor tansiyon da arada çıkıyor bu şekilde olursa 37 veya 38 de doğuma alırız dedi ama ben hep normal doğum istedim böyle olup sorun yaşayan olduysa düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim