Merhaba arkadaslar kaç gündür acayip bir mide yanması yaşıyorum. 12 haftalık hamileyim. Bulantılarım da aşırı olduğu için prilam kullanıyorum. Özellikle tatlı birseyler yediğimde oluyor. Haptan mı neyden bilemedim. Bu ilacı kullanıp mide yanması yaşayan oldu mu?