Rbkny Ay dimi azcık uyuyabilsek aslında vakit daha iyi geçer ☺️
MineLule keşke ama uyunmuyoda mubarek gözler kısılmıyo bilene😂
ftmnrdmrl aynn bakalım kim daha nazlı kim daha erkenci 😂😂
MineLule amiiinn inşallah canım 🤲🏻
MineLule ay umarım 🙏
MineLule benim de son 3 ama ne gelen var ne giden belirti bile yok 😞
nursaritas doğuramıyorum diye post açıp totem yap ☺️
Son 5 gün belirti yok benimde fakat ben baya derin uyuyorum geceleri 😂