Rumeysayavuz Arkadaşlar bu uygulamadan çok memnunum ilk bebeğimde kullandım ve hala kullanıyorum ama ikizlerimi takip edebileceğim farklı bir uygulama önerebilecek olan var Mıdır acaba
Twinsss zehranurr yaa canım çok sevindim darısı başıma benimde. İki kız mı tek yumurta sanırım. Benim çift yumurta dün iki kız dedik ama bakalım detaylıya bir sürpriz çıkmazsa.
isimsiz1i zehranurr 30+2de gittim sancım çıkmadı bu çarşmba gittim kasılma var dedim o zaman nts bağlayalım dedi bende doktoru 5 saat bekldim dedim yorgun olduğum için kasıldım ve hiç bişe yemedim içmedim evet dedi bugün böyle oldu 8 doğuma girdi sezaryan