alilay-3444 Bende normal doğum yapmak istemiştim. Her seferinde de normal dedim. Yedi sekiz saat sancı çektim bacaklarım çok sis olduğu için ayakta ikindim. Acilmam da tamdı ama son anda bebek kanala girmemiş eşime sorup hemen sezeryana almışlar. Çok şükür sonrasında pek zorluğu olmadı. Öyle 15 gün yatma falan yoktu. Hatta hiç yatmadım bende. Tabi biraz o bölgede ağrı oluyor ama çok da değildi. Akışına bırak bence belki kolay bir normal doğumun olacak herkesinki farklı oluyor. Korkma ama sonrasında herşeyi unutuyorsun. İğneden korkan ben söylüyorum bunu 😊kolay, güzel ve saglikli bir doğum geçirirsin inşallah