Merhabalar, 27+5te gebelik kolestazı teşhisi koyulmuştu sonrasında hastanede yattım ilaç kullandım derken değerlerim kontrol altına alınmıştı. Son 2 3 gündür kaşıntılar yine başladı hatta şu an baya baya kaşınıyorum eskisi gibi 😓 tahliller yapıldı bazı karaciğer değerleri yükselmiş, safra asidi değeri de henüz çıkmadı ama muhtemelen yükseldi o da. Doktorum riskin arttığını ve artık bebeği alacağını doğumu gerçekleştireceğini söyledi. Daha bu gece 34+1 olduk daha çok minik gibi geliyor bana bebeğim 😔 pazartesi yatış verecek, ciğer geliştirici iğne yapılacak ve 48 saat sonra da doğumun gerçekleştirileceğini söyledi.
Çok gerginim, korkuyorum, tedirginim 😔 34. haftada sağlıkla doğan küvöze girmeyen var mıdır acaba?