marbling10 bende 8+2 yim . Yazının başlığında 8+4 görünce girip okumak istedim, dedim belki kanamayla ilgilidir derdime derman olur vs vs diye. Okuyunca oturup bidaha ağladım, içeride kanama alanı oluyor. Geçende böyle yoğun kanamayla hastanede yatmıştım. Ondan sonra o kanama alanı küçülmeye başlamıştı gün geçtikçe. Doktor tekrar kan sulandırıcı iğnene başlayabilirsin dedi 2 gündür vurundum kan sulandırıcıyı. Uyuyordum, lavaboya uyandım. Klozet kan gölü oldu bir anda. Hemen koştur koştur hastaneye gittik. Bebeğim iyi hamdolsun ama kanama alanı büyümüş :/ umarım geçer biter bu sıkıntılar :/