Eda-5807 amiiiiiiinn inşallah cümlemizinkiyle birlikte inşallah sağlıkla sıhatle gelsinler inşallah 🙏🏽
Bende normal kafasındayım acı eşiğim çok yüksektir ama maalesef plesanta previa nedeni ile biz de 37 haftalık doğacağız nasipse 1 Eylül de olacak işte doğumda