Ben de lierac aldım kullanmaya başlamıştım burada göğsünde de çatlak olduğunu yazanlar olduğu için göğsüme de sürdüm göğüs ucundaki süt yolları bu aylarda açılmaya başlıyormuş göğsümde kitle ve ağrı oldu iki gün önce doktora gittim iltihaplanma yaptığından antibiyotik verdi göğüs ucuna sürmeyin 😅