-hilal evet :) 25 dk sürdü tüm konuşmalar dahil. Pozisyonu iyiydi sanırım zorlamadı dedim evet beni hiç yormadı dedi doktor da. Sanırım hassas noktasını buldum kakaolu süt 👶🏻 burada okumustum artik kim önerdiyse Allah razi olsun diyorum her seferinde. Zeynep Kamil’e gidiyorum ben şimdilik her seferinde farklı hekim oluyor. Yine forumdan okuduğum kadarıyla hastanede biraz sertmis muayenehaneye göre tecrübe etmedim orada..