Basokuresm hamileliğimin basından beri bulantı sorunum olduğu için iştahlı hiçbir şey yemiyorum öğün konusunda net bi kahvaltı ve akşam yemeğim kesin onun dışında canım istedikçe fazlaya kaçmadan meyve , kuru meyve , çayla bazen bisküvi tarzı yada bazen bi kısır , patates salatası evde ne varsa canım isterse yiyorum zararlı şeyler tüketmemeye çalışıyorum zaten zorluyorum kendimi bebeğimin besine ihtiyacı var şimdilik çok şükür sağlıklı gidiyor bakalım 25. Haftamdayım ilk 3 ay kilo vermiştim onu alıp üstüne 3 kilo anca aldım bulantılarım çok olduğu için yemeklerden sonra yatıyorum yediklerimi kusmayım diye onun için aldım bu kiloyu da hareket edemiyorum yemek sonrası cünkü 😀