Faziletttt Arkadaşlar merhaba 19+4 günlük hamileyim ve grip oluyorum acile gitsem ilaç verirler mi boğazım çok yanıyor burun akıntımda var sabah birseyim yoktu yeni yeni oluyorum ilerlemeden önlemi mi almak istiyorum
Sarella Faziletttt şimdiden bişeyler iç limon ılık su bal karıştır iç Daha kötü olursan doktora görünürsün
SerapTadelenTtnc Faziletttt Canım tek verecekleri parol yada minoset tavuk suyuna çorba yap en iyi o geliyor çok geçmiş olsun ah ben neler çektim o gripten
mucizemizibekliyoruzz Faziletttt portakal alın eşiniz sıksın bol bol için. Biz öyle yapmıştık. Güzel beslenin faydalı şeyler yiyim çok etkiliyor
Ilkgozagrimiz Faziletttt bende ayni durumdayim evde yapmaya calistim biseyler olmadu bgn hastaneye gittim antibiyotik verdiler
zlemKoAltnta Tuzlu su ile gargara da iyi geliyor ben burnuma da çekiyordum onun sayesinde gripleri hep atlattım çok şükür
Faziletttt zlemKoAltnta cnm Allah'ım senden razı olsun inan tuzlu suyu yapınca burnum açıldı çok yandı ama dayandım şuan rahatım sürekli yapim demi
zlemKoAltnta Faziletttt ne demek canım 😊 sürekli geçene kadar yapıyorum ben yakıyor evet çok ama hastanelik olmaktan iyidir diye öyle kurtuluyorum ben hep inş sana da iyi gelir yapmaya devam et bakalım
BarBeyzazer Faziletttt Benimde öyleydi bol bol nane limon içtim soğan salatası yaptım ılık duş aldım hafif geçti inşallah seninde hafif geçer 🙏
Huzurr Bende çok kötü grip oldum. Doktorunu ara söyle nane limon içme doktor önermiyor haberin olsun geçmiş olsun
Faziletttt SerapTadelenTtnc tavukdan midem bulanıyor cnm yiyemiyorum yaz günü daha zor oluyor grip sanada geçmiş olsun canım teşekkür ederim
SerapTadelenTtnc Faziletttt en iyi tedavi o ama sen bilirsin tabi ki geçti benim çok şükür kışın olmuştum ben bu şekilde atlattım her iki hamileliğimde de