Kızlar bebeğimin kafasında sıvı toplanmış 27haftalık hamileyim ilkez ozele gitim doktor boyle bişey dedi 11ml goruyorum tıp fakultesine gitmen lazım dedi ertesi gün gittim kırıkkale de nevin sağsoz muayene etti ultrasonyona girdim baktı 8.50bi taraf dığer tarafıda 9ml dedi herhangi bi sıkıntı yok gibi davrandı sonra ordaki kız bana bişey yazdırdı 10gun sonra fetal emar cektirilsin altınada ımzamı attırdı ne yasadıgmu bende anlamadım bebegım iyi mi deyilmi bilmiyorum