Vallahi yönlendirmiş gibi de olmayayım ben 10 haftalık hamileyim aşırı derece de bahar alerjim vardı ve ilaç kullanmadan ne yapsam geçmedi doktorda ilaç vermedi. Benim normalde kullandığım ilaç vardı Zyrtec ilacin ismi. İnternetten araştırdım kimi doktor öneriyormus kullanabilirsiniz diyormuş bende en az 20 doktorun bu ilaç konusundaki yorumunu okuyunca kullandım bı kaç kez. Bi zararını gördüğümü söyleyemem ama dediğim gibi herkesin çözümü farklıdır. Ben doğal yolla maalesef çözemedim.