Pazartesi sabah doğuma gideceğim ama isimi hala hazır değil bir türlü karar veremiyoruz
Meryem12 uras en hoşu bence
Meryem12 uras bncede
Meryem12 Yeğenmn adı Mirza bence güzel duha ismide çok güzel
Meryem12 en iyi uras
Karar veremiyoruz bir türlü eşim de Duha ismini çok beğendi ama etrafımzıdakiler zor diyor
Meryem12 uras daha iyi gibi
Meryem12 uras
Uras oğluşumun adı 💙
Meryem12 bende oğlumun adını Ali Uras koyacağım🙏🏻🧿
Meryem12 Bende oglumun adını uras koyucam kısmetse