Kızlar 34 haftalık hamileyim arada kasık ve bacak ağrım oluyordu ama bugün o kadar yoğun yaşadım ki bu ağrıyı, ne rahat yürüyebildim ne de uzandığım yerde dönebildim hareketlerini de çok hissetmeyince hastaneye gittim. Bebek de çok şükür bir sıkıntı yok ama benim kasılmalarım çıktı. Doktor doğumu başlatabilir bu kasılmalar dedi. Ben de endişelendim. Acaba aranızda böyle bir şey yaşayan var mı ? 34 hafta erken bir hafta inşallah hiç değilse 37 yi görürüz 🥺