alyavetuna Fatmakhrmn 1 hafta ishal son 3 gün kusma başladı dr serum takalım dedi kuma başlayınca gitmedim hastaneye evde patates muz idare ettim 2 gundur iyiyim şükür. hamileliğin son haftaları doğum belirtisi de olablir ishal.
Boncugummmm Fatmakhrmn 3 gün isaldim gecmişti bgun yine karın agrım oldu biraz yine isaldm bnde pattes haşlıyordum görümcem yogurtta cay koy da ye demişti o kesti isalmi bgun yine yedim bakılm
Zeyyyn Fatmakhrmn aylardır kabızdım ilaç içsem bile birşey olmadı Bi yemek yedim bozdu anam ağladı resmen hemoraidim çok fenaa azdı kaç gündür otrmyrm edemiyorum uyuyamym acıdan karın ağrısı başka patates filan yedim de normale döndüm
poncikveannesii Normalde hep kabızlık çeken biriyim Allah’ım nolur doğurana Kadar ishal olayım çok istiyorum 😂
02112017 bahtnurr1 o kadar aynı durumdayız ki yaklaşık 15 gündür isalim ne yersem düzelmiyor napacagımı şaşırdım
02112017 bahtnurr1 doğuma 1 hafta kaldı ya ilaç almak istemiyorum 2 gün sonra muayene gideceğim canım idare edeyim istiyorum