Derya2867 yok yok herşeyim normal çok şükür cuma günü bende gördüm bebeğimi iyiydi zaten bı önceki kontrolde doktoruma sormuştum 3 saatlik bi tren yolculuğum olabilir mi diye yürüyüş alanı rahatsa gidebilirsin demişti. İstanbul da yeni gelisti dün yani 2 saatlik olunca bı sıkıntı olmaz diye düşünüyorum