Beyzanur3425 Arkadaslar 39+2 haftalık hamileyim şimdi doktordan geldim alttan muane edip bebeğin bası dönmeniş dediler. Gün azaldıkca ihtimalde azalıyo dediler sizce ne yapmalıyım doktır son güne kadar bekleyecekmisin dedi evet dedim. Bu zmnda n sonra bebeğim kanala girermi
1987gokce Beyzanur3425 Sezeryan olup ameliyat sırasında dönmüş bebek bile doğum yapan var canım..sanciyla dönen de var bence bekle sıkıntınız yoksa
Babyboy24 Beyzanur3425 son anda dönen var ayrıca dönmese dahi artık bir sürü döndürme metodu var oda olmadı sezeryan var
Bihilal Beyzanur3425 duyduğum kadarıyla bu saatten sonra dönmez galiba cnm 😕 Rabbim gönlüne göre versin inşallah
Beyzanur3425 1987gokce cok şükür bi sıkıntım yok bnde beklemeyi tercih ediyorum suan sancım ve acılmam da yok belki suni sancıyla döner die düşüyorum bnde
Nisanurr Beyzanur3425 hayır maalesef ebe bir eliyle alttan başını oturtmaya çalıştı bir eliyle karnıma bastırarak kanala sokmaya çalıştırdılar
1987gokce Beyzanur3425 yürüyüş yap canım dönmesini sağlıyormus. Ben ev işi yürüyüş yapıyorum bol bol 37+2yiz 1 cm açılmam var. Bebeğim doğum pozisyonunda çok Şükür. Günde yarım saat yürü inşallah faydası olur
Beyzanur3425 1987gokce ne yatım saatleri 1 saatten fazla yürüyorum aynn ev işi yapıyorum. Maşallh rabbim sağ salim kucagınıza alamyı nasip etsin
1987gokce Beyzanur3425 amin canım cumlemiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. Benim bebeğimde 29. Haftada makat gelisliydi inşallah döner ikinizde sağlıkla atlatirsiniz bu süreci 😊