ebru05 merhaba 36+6 dayız , sağ bacagımda bazende sol bacagımın üst kısmında 20 saniye filan süren aşırı bi ağrı giriyor kramp gibi ve vajinamda ağrıyor o arada , yalancı dogum sancılarımı??
nslhhsn9221 Benim de ilk gebeliğim ama zannediyorum ki sancı öyle bı şey değil. Benim bildiğim adet sancısı gibi olacak. Bele vurabilir. Kasıklarda ağrı. Yani ben öyle bı şeyler tahmin ediyorum. Benim bacağım üç ay boyu ağrıdı. Hamilelikte bacak ağrısı normal sanırım