Deryademyagiz Arkadaşlar merhabalar öncelikle 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde de 6. Ayımda gelmişti. Bu gebeliğimde de 7. Ayımda gelmeye başladı göğüslerim şişmiyor ama uçları kaşıntı ve sertleşme var beni rahatsız ediyor benim gibi olan var mı?
YuvarlanamayanPandaa Deryademyagiz ilkinde gelmedi ama bunda 25 den sonra ucundan şeffaf gelmeye başladı rahatazı etmıuor sadece çol kaşınıyor göğüslerim