Hayırlı günler bugün normalde 8+4 hafta olmam gerekiyordu ama kesem 5 +4günlükmüş ve bebeği de göremedik doktorum boş gebelik dedi 2 haftaya kendiliğinden düşmezse alacak mecburen . Ben bundan önce polikistik over dan tedavi geçirdim femara ve çatlatma iğnesi ile olmuştu bu gebeliğim de benim gibi olan yada bilgisi olanlar varmı kese alındıktan ne kadar süre sonra tekrar hamile kalabilirim bide adetlerim acaba düzene girermi 4_5hafta sonra ?
Rabbim kimseye yaşatmasın inşallah onca merakla heyecanla bekleyip bu sonuç yıprattı baya beni güzel şeyler duymaya ihtiyacım var şimdiden sonrası için en azından .😔