5 haftalık hamileyim, ikidir çamaşırımda 1 tl büyüklüğünde uçuk pembe leke oluyor sonra altımı silip takip ettiğimde her sey tertemiz bembeyaz, hamile arkadaşlarım bizde olmadı diyorlar ama internettede olabileceği söyleniyor bu durumu yaşayan varmıı hangisi doğru :(