Sonunda bende oğluma kavuştum bugün..Şükür kavusturana..geceden gelen sancılarımla geldim hastaneye bel ve kasıkta yoğunluklu..gelir gelmez muayene ettiler ardından nst..nst de iyi çıkmayınca acil sezeryana alındım önceki doğumumda sezeryan olduğu için mecbur yine sezeryan oldum..genel anestezi aldım..uyanmak çok zordu tabi bu bünye meselesi o sebepten herkes aynı olacak diye birşey yok..şuan daha iyiyim bebeğimi emzirdim sonda falan takılıydi çıkardılar..ondada korkulacak birşey yokk..Bebeğimiz için herşeye değer..inanın kucağımıza alınca insan hepsini unutuyor.. Allah bize bağışlasın..herkese hayırlı doğumlar diliyorum..🤗🥰