Hayirli aksamlar arkadaslar..benim 3 sezeryanla yavrularim oldu..fakat 4.sezeryana 5.senemde bir dogum daha yapicam nasipse insaAllah..size sorum bana onerebileceginiz bir hastane..zeynep kamil ve umraniye kafin dogum hakkinda herkes bisey soyluyor cok korkuyorum.3.sezeryanim ozel bir hastanede cok zor ve skintili gecti.yine ayni seyleri yasiyacam diye cok korkuyorum..sizlerin degerli fikirlerime ihtihacim var