Merve56 Gebelik şekerine bağlı su fazlalığım var ve bebeğim 2 hafta önden gidiyor. Doktorum erken doğum riskine karşı bugün ilk ciğer geliştiriciyi vurdu. İkincisi de 33. Hafta da olacak inşallah. Böyle bir şey yaşayan var mı ?