Sssultannn 38 haftalık hamileyim,2 gündür yemek borum resmen alev alev yanıyor,bu durumu yaşayan var mı ,nasıl atlattınız
Addile Sssultannn evet benmde 37. Haftada olmuştu bir hafta sürdü sanırım sonrasında karnım indi aşagıda kesildi yogurt felan yiyin
Nilya88 Sssultannn kızartma ve çikolata yediğim gün ölüm fermanımi imzaliyorum resmen o yanmayı hayatımda yaşamadım ben
elisvera56 Hiç sormayın dört bes kere oldu bende mahfoldum. Gaviscon şurup ve mide hapı kullanıyorum. Sut ile yogurt ile gecmiyor. Aksine yoğurt ve sut eksime yapıp daha da tahriş ediyor bende.
Pambix Bende 30 haftaligim iki haftadır zorluyor. İlk gebeligimde hiç yaşamamıştim reflü. Bu sefer yaşıyorum ve erken başladı 🙁 sürekli şurup içmek istemiyorum içince uzun sürmüyor zaten bı su içmeye yeniden alevleniyor boğazım.ogleden sonra başlıyor benim yanmalar
Ballimiz Ben de 30 haftalığım son birkaç gündür oluyor ve nerdeyse her gece oluyor ilaç kullanınca geçiyor dedikleri gibi sanki alev çıkacakmış gibi kurtarıcım nexium diye bir hap,o olmasaydı nasıl yapardım bilmiyorum hiç
mbtrnn Benim de öyle mideme alev topu atmışlar gibi 32. Hafta.şekerli sıcak su biraz yatıştırıyor gece yatmadan içiyorum.bir de kusmam olmaya başladı 1-2 gündür 2-3 kez geceleri özellikle normal midir
durukusunannesii Sssultannn neredeyse her Allahın günü 😂 bazen 1 bazen 2 şişe beypazarı soda anca öyle hafifliyo 🤦🏼♀️
Asena17 Bende yeni ogrendim gebeligimi ve suan mide agrisindan yatamiyorum gaviscon iciyorum yok olmuyor yogurt yedim yine gecmedi napicam bilmiyorum 9 ay boyle olucaksam bittim ben 🥺🥺🥺
Elifff25 Sssultannn benimde 5. Aydan beri yanıyor şuan 35 haftalığız dr değiştirdim bir ilaç verdi iki gündür hiç ağrımıyor çok şükür
pamk00 Elifff25 ilacın ismini söylermisin bende çok kötüyüm boğaz yanması ağızda acı su gelmesi mide ağrısı ay allahım inşallah geçer uyuyamıyorum 😩
07Minem Sssultannn ben 2. Tremester dönemine girdiğim an başladı mide yanması . Doktor bi şurup veriyor anlık geçiyor ama yine devam . Bebek mideye bası yaptığı için yaşanıyor bu durum 3 . Tremester döneminde biraz rahatlıyor . Size önerim başınızı yüksekte tutarak yatın . Ben boğuluyordum uykuda boğazıma gelen o acı tat yüzünden
gunesveguney Sssultannn ben 28. Haftadayım hamilelik öncesinde de reflü vardı ara ara yanmalarım oluyor çok fena ya, baharatlı yendiğimde hamurişi açma poğaca yediğimde oluyor mide sıkıştığı için tabi hemen reflüden yanma oluyor rennie duo içiyorum bende