FDK2835 Herkese merhaba, Ankaraya yeni taşındık. Özel bir hastaneye gidiyoruz ama bir de iyi bir devlet hastanesi araştırıyoruz. Kimler Ankarada ve hangi hastanelere gidiyorsunuz?
Nehir-Poyraz FDK2835 vi gazi üniversitesine bide gataya gidiyorum gataya pazartesi tekrar gidicem bakalım hangisi daha iyi olursa onla devam edicem fikir olarak bulunsun 🤷🏻♀️
unemere FDK2835 burada tecrübelerini yazanlardan görmüştüm Ankara’da şehir hastanesinden çok memnunlardı. Bir paylaşımda okumuştum sancı odası tekmiş hatta oradaki yatak çatala dönüyormuş falan çok övmüşlerdi bende eşime izne gittiğimizde erken olursa orada doğurabilirim demiştim 😊 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸
Mina06 FDK2835 Ankara şehir hastanesine gidiyorum Necati Hançerlioğlu doktor çok iyi ben ona gidiyorum Fatma Salih hocayida çok duydum randevu bulmak sıkıntı oluyor.
Melek0633 Nehir-Poyraz Nehir-Poyraz GAzi üniversitesinde doğum var mı ? Ben olmadığını duyduğum için GATA dan randevu aldım.
Nehir-Poyraz FDK2835 4 haftalığım daha canım gaziye normalde gidiyorum çok kalabalık orası bide randevulı gidiyorum ama saatlerce bekliyorum o yüzden gatadan çok memnun olan var pazartesi gidicem tekrar gataya eğer memnun kalırsam orayla devam edicem. Tabiki haber veririm
FDK2835 unemere Amin inşallah Teşekkür ederim 😇 Evet, şehir hastanesini duymuştum. Randevu bulabilirsem gitmeyi düşünüyorum 🤲
Nehir-Poyraz FDK2835 ne demek canım rica ederim. Şehir hastanesinden son zamanlarda çok fazla şikayet eden duyduğum için hiç düşünmedim orayı. Eğer memnun kalırsam bilgi vericem sana. Teşekkür ederiz bu aradaa güzel dileklerin içiiiin 🥰🥰🥰
FDK2835 Nehir-Poyraz birkaç yorumda bende gördüm ve direkt elemiştim. Burada biriyle tanıştım şehir hastanesinde bir doktor önerdi o yüzden gitmek istiyorum. Doktorun ismini bekliyorum
Nehir-Poyraz FDK2835 şehir hastenesinde necati beyi çok söylüyolar ama randevu almak ona çok zormuş sanırım
Nehir-Poyraz Melek0633 var canım gazide de doğum. Ben de pazartesi gidicem bakalım gataya memnun kalırsam devam edicem orda
Mina06 FDK2835 16 haftalığız ilk farklı doktora gitmiştim buradaki arkadaşlardan duyunca bende gitmeye başladım
FDK2835 Nehir-Poyraz evet randevu talebi var. İkili taramaya gireceğiz 2 hafta sonra. Gittiğim özel hastane çok pahalı. Taramalarımı devlette yaptırmak istiyorum ama randevu bulmak imkansız.
Hamidem Nehir-Poyraz ben necatı hocaya gidiyorum Emın olun özelden farkı yok saolsun cok ilgili benım ikinci çocuğum olacak nasıp olursa kizimka kontrole gıtmıstım onu bile aldı gel ablası bak dedı bukadar ilgi özelde yok Necati hocada var Emın olun Ama randevusu cok zor bulunuyor
Nehir-Poyraz Hamidem evet öyleymiş ama randevu bulmak zor diyolar oraya ulaşm çok zor benim için gatayı çok övüyolar bide orayı deneyim dedim bende hamile kalmadan önce gittiğim doktorun kendi değil asistanı baktı ondan memnun kalmadım iyi dedikleri doktordan aldım bu sefer kendi ilgileniyor dedikleri için bakalım