Svdaylmzz Kızlar Merhaba! Ben şuan 4 haftalık gebeyim geçen hafta öğrendim çok erken oldu bu hafta keseyi de gördük. Aranızda başka böyle erken çıkan var mı? Doktor çok nadir olur dedi merak ettim
husnekoklukaya Svdaylmzz canım bende keseyi 4. Haftamda gördüm . Şuan 5+4 . Haftaya kalp atışlarını dinlersiniz dedi doktorum
Egekusumm Svdaylmzz 3+3 te evde kendi yaptığım idrar testinde çift çizgiyi gördüm. Ertesi gün 3+4te doktora gittik kanda çıktı. Keseye 1 hafta sonra alttan bakmıştı doktor çok küçük olduğu için.
teletabi Svdaylmzz ben öğrendiğimde doktor 4 haftalık olduğunu söylemişti. Ama ben erken gebelik testi ile 3 4 gün önce öğrenmiştim doktora gitmeden. Zaten planlı olduğu için gebeliğim biliyordum hamile olduğumu da yinede tescillemek istedim🤣
Svdaylmzz isimsiz1i bana da ikiz olasılığı var dedi kanda da yüksek çıktı çünkü. Ama şuan tek kese görünüyo haftaya cuma tekrar gidicem heralde kalp atışını duyarım
isimsiz1i Svdaylmzz tamam dikkat et ama sarsılma benim kanamam oldu 7 . Haftamda sanırm çok sarsıldım diye
Svdaylmzz Haftaya cuma 35. Gün oluyo kalp atışı duyulur diye okumuştum sizce gitmelimiyim bi hafta daha bekleyeyim mi. Çok stresli ve heyecanlı beklemeler yaa. Allah hepimizin evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
sadecenurrr Bende hatta 3 haftalık bile değildi çizgi çok zor görünüyordu kan verdim değerim 9 çıktı 1 hafta sonra tekrar gel dedi eşim covid oldu şuan tam 4 haftalık
minikane21 Svdaylmzz benimde çok erken çıkmıştı hatta beta 20 falandı idrarda net köyü çıktığında keseyi 1 hafta sorna gordum
Kevser99 minikane21 ay bende bugün kan verdim 32 çıktı sadece kan tahlili olduğu içim yorum yapmadı oradakiler sonra kendi doktoruma attım bar ama görmek için erken dedi inşllah sağlıklı bir gebelik yaşarım
Svdaylmzz Zeyneppp0 benden daha erkenleri de varmış içime su serpildi😂 çok korkuyodum anormal bişey mi var diye ya. Tabi hala kalp atışını duymadan derin bir nefes alamıcam
Ahsn2719 Merhabalar bende dün öğrendim 25 günde bir olurum dün adet günümde kıpkırmızı çift çizgi çıktı 1 hafta sonra 2 yaşına girecek kızım var çok mutluyum pazartesi kan vericem bende 3hafta 5 gunluk sata gore
minikane21 Kevser99 yaşarsın hic merak etme 2 günde 1 acile git kan ver için rahat eder ben oyle yaptım baktim guzel artıyo 1500 u geçince hastaneye gittim keseyi gordum
Kevser99 Iremm_22 aynen bende ya o yüzden 1 hafta sonra tekrar gidecek belki kese gözükür doktor 4 gün sonra tekrarla demişti ama ben keseyi de görmek istiyorum
Esolinn Iremm_22 24+6 olduk 🥰 ilk başta 2 günde bir kan vererek yükselişe göre takip ettik, 4 haftayı geçerken keseyi gördük. 5+6 civarı da bebek ve kalp atışı görüldü