Sumeyye15_3 bilnazo68o benim 3.bebek bende düşündükçe heyecan basıyor hele o dogumhane aklıma gelince 😅
Cicekkiz1 Aybuke_yavz Az kalmış. Rabbim sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲 hayırlı doğumlar diliyorum 😍 bizim de son 70. Daha kızımın adı yok🥴😬
Aybuke_yavz Cicekkiz1 Teşekkür ediyorum bende size sağlıklı doğumlar diliyorum benim oğlum olacak eğer kızım olsaydi ismini kumsal veya Esila koymak isterdim ♥️
iremgoksel Aybuke_yavz son 17 gün bakalım ne zaman gelmek isteyecek miniş 👼🏻 Sağlıkla kavuşalım inşallah♥️