Kızlar bebeğime ilk bezini alacağım, trendyoldan almayı düşünüyorum Sleppy bez 1 numara 2-5 kg 160lı 100 tlye geliyor baya bi indirimli geldi bana, fakat 160 adet çok mu olur acaba kullanamadan büyürmü bebeğim hiç bi fikrim yok yorumlarınızı bekliyorum.