Elif0801 Samurtugba 37+5 olucak 12den sonra belki daha erken ama artık doğurmak isteyenlerdenim😅 40. Haftaya girmeden gelsin istiyorum tabi ki onceligim sağlıkla gelmesi 🙏 🥰
Babyrich aazlize aynı gündeyiz bakalım hangimizinki önce gelmek isteyecek sağlıkla gelsin kuzucuklar 😍
Samurtugba Ekose9 genelde 2 3 olan gebeliklerde belli oluyo ilk kizimda banasa aynısını diyolardi 5 aylikjen düşürdünüz erken doğum mu oldu diyolar di bundada daha kaç aylıksın aldi başını gitmiş göbek diyolar