Arkadaşlar 36.haftadayız bugün çatı muaynesi ve kültür testi yapıldı. Abartıldığı gibi birşey değilmiş gerçekten korkanlar varsa benm gibi içinizi ferah tutun diye yazmak istedim. Hiç iyi şeyler duymamıştım burada ki yazılanlara göre çok acıyor vs vs diye ama aslaa acı yok . doktor 2 parmağı ile muayne ettti ve sadece 10 saniye falan sürdü çok kısa sürdü. Kendinizi kasmayın hiç canınız acımaz inşallah 🥰🥰🙏🏻🙏🏻