Yalcnnaysgll Nasıl gidiyor kızlar cinsiyetleri öğrendiniz mi benim 20 aylık bir kızım var ve bugün oğlumuzda olucağını öğrendik açmış bacakları maşallah gösterdi 🤭🥳🥳
Bsrahb Yalcnnaysgll bi iyi bi kötüyüm aşırı halsizlik var midem bazen bulanıyor bazen iyi sırt bel ağrım oluyor arada zorlanıyorum çalıştığım için.Maaşallah cinsiyeti göstermiş biz daha öğrenemedik 🥰
Canselyaren Yalcnnaysgll Belirtileriniz neydi ❤️ bnimde 19 aylık bı kızım var kızımda kusmayla doğuma gitmiştim felaketti hamileliğim ama bu gebeliğim ağrılarım olmasa rahat geçiyor kusma bulantı hiç olmadı ama bel ağrısı ve kramplarim çok oluyor 9 haftaligim bu arada 😊
Deletedmom_33 Yalcnnaysgll Bana da 11+6 da erkeğe benziyor demişti. 17. Hafta gideceğim bir daha. Onun dışında sade göğüs ucum çok sızlıyor başka birşey yok 😊 13+1′iz son adete göre ama 3 gün önde gidiyor çıkmıştı muayene de.
Yalcnnaysgll Bsrahb bende kızımda çok çektim bulantı kusma halsizlik bu gebelikte baya dinçim rahat geçiyo arada bulantı oluyo ama geçiyo evet gösterdi bende şaşırdım 🤭
dnzhtc01 Çok şükür öyle herhangi bi sorunum olmuyo ara ara bel ağrısı hafidte kaşık ağrılarım oluyor biz daha öğrenemedik cinsiyeti 12+3teyizz♥️
Yalcnnaysgll Canselyaren canım sabahları safra kusardım aç karnına gün içinde bulantılarım oluyo ama zorlamıyo kızımda mutfağa girmedim 4 ay kokuyodu herşey bu gebeliğim rahat çok şükür
Yalcnnaysgll Deletedmom_33 benimkide 1 hafta önde çıktı bugün aslında bugün tam 12 haftalık olmuştum 2 li teste gittim 13 haftalık çıktı bende şaşırdım 🤷♀️
Sinemkk 12+4 bizimde bulantı 6. Haftadan beri devam bazen azalıyo bazen artıyo. Halsizlik çok fena bi de. Bulantılar geçsin diye dua ediyorum artık. Bizim cinsiyetimiz net değil ama doktorumuz büyük ihtimal kız dedi
Yamanne 12+4 🤍 bu gebelikte çok şükür bir sıkıntım yok ilk başlarda tektük mide bulantısı çektim , oğluma hamileyken halsizlikten 3 ay yattığım yerden kalkamadım su bile elime veriliyordu.. şuan cinsiyetimiz belli değil hayırlısı olur inşallah 🤲🏻
Hhilall37 Haftada ikili teste gittiğimde doktor %70 kız gibi dedi. Şuan 13+1 iz 16. Haftayı merakla bekliyorum 😍
denizz1009 12+4 😊 bulantılarım geçti sayılır baya baya azaldı ama halsizlik ve sürekli uyku isteğim devam ediyor. Gün boyu yatmak istiyorum ama evde çocuk olunca ne mümkün. Cinsiyet henüz belli değil bizimde eylülün ilk haftası belli olucak meraktayız 😄
Yalcnnaysgll Bsrahb yok canım ama 2. Gebeliğim olduğu için belirtileri ayırt ettim kesin erkek bu dedim çıktı 😂 her gebelik farklı canım belirtileri